A Sláger FM friss hírlevele szerint az oldies adó megtartotta piacvezető pozícióját.

A 15 éves vagy annál idősebb lakosság körében 502 243 fő naponta, míg 857 800 fő heti rendszerességgel hallgatta a Sláger FM-et a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság országos rádió hallgatottságmérés legfrissebb 2018. március-május eredményei alapján – áll a 103.9 Sláger FM friss hírlevelében.

A fővárosban az átlagos napi hallgatószám tekintetében a Sláger FM-et 260 000 fő választotta, míg Budapest Pest megyében 387 306 hallgatót szerzett az adó, ezzel a 103.9 Sláger FM stabilan Budapest piacvezető oldies rádiója maradt.*

(forrás: 103.9 Sláger FM)

A magas vásárlóerővel rendelkező, hirdetői szempontból kiemelten fontos AB státuszú hallgatók körében szintén a 103.9 Sláger FM a piacvezető** rádió a budapesti hallgatók körében.

Kitelepülés

Nagy sikerrel zárult a Sláger Reggel kitelepülése, a műsor június 21-én az újonnan megnyílt Deák téri Costa Coffee-ból jelentkezett, aminek alkalmából az első száz vendéget a Sláger FM meghívta egy finom reggelire.

(forrás: 103.9 Sláger FM)

A hallgatók a helyszínen személyesen is találkozhattak a Sláger Reggel műsorvezetőivel, Abaházi Csabával, Pordán Petrával, Bárdosi Sándorral és Növényi Norberttel.

*Forrás: NMHH – Kantar – Mediameter, 2018. március-május, Budapest, 15+

RADIOSITE