A harmadik negyedévben is a helyi műsorok taroltak vidéken.

A városi helyi rádiók vezették a helyi hallgatottsági listákat az NMHH által finanszírozott Kantar-Hoffmann országos hallgatottsági mérése szerint – hívja fel a figyelmet a Radio Sales House közleménye. A rádiós kereskedőház szerint a városokban élők számára létfontosságúak a közösségük aktuális hírei, eseményei, emiatt a helyi tartalmakat kínáló rádiók műsorai hallgatottabbak, mint a budapesti információkat sugárzó versenytársaké. Kiemelik, a „független helyi rádiók” átlaghallgatottsága idén minden negyedévben jelentősen magasabb volt, mint a hálózatban üzemelő Rádió 1-é.

(forrás: RSH)

 

„Az a tény, hogy a független helyi rádiók a Rádió 1 hallgatóinak 160 százalékát érik el naponta, megerősíti üzleti stratégiánkat, valamint a portfóliónkban szereplő vidéki városi rádiók elismertségét. A hallgatottsági eredményeink pedig a hirdetők kampányai számára a lehető leghatékonyabb kommunikációt biztosítják a hazai rádiós piacon.” – hangsúlyozta Hanák Tamás, az RSH ügyvezető igazgatója.

 

(forrás: RSH)

A friss országos adatok szerint az RSH által értékesített helyi rádiók vételkörzetükben naponta összesen 575 ezer 15 éves és annál idősebb embert érnek el. A közlemény jelzi, hogy a portfólióban kiemelkedőbb azon néhány adó teljesítménye, amelyek nem csak egy-egy városban, hanem több városban és frekvencián is sugároznak.

RADIOSITE