Tartja vezető pozícióját a kereskedelmi rádió. 

Nagy Párbaj, formabontó élő közvetítés, hallgatói elégedettség – újabb sikeres hónapot tudhat maga mögött a Class FM. Magyarország leghallgatottabb kereskedelmi rádiója tartja vezető pozícióját a rádiós piacon, versenytársától egyre jobban eltávolodik.

 

Hatalmas csatát vívott két versenyző május végén a Class FM történetének eddig legsikeresebb, sajátfejlesztésű nyereményjátékában a fődíjért, az európai autópiac egyik legnépszerűbb, leginnovatívabb crossoveréért, az ötajtós Nissan Juke-ért. A példátlan promóció rekordszámú érdeklődőt generált, közel 50.000! jelentkező sms-t regisztráltak a rádió szerverein.

 

De nemcsak a hallgatók, hanem a rádió is csatát vívott, és ezúttal is nyert a rádiós piacon. Májusban egy átlagnapon 1,281 ezren hallgatták a Class FM-et, 100 ezerrel többen, mint a Neo FM-et. A kereskedelmi szempontból fontos 15-49 korosztályban is 100 ezres különbséggel vezet a Class FM, egy átlagnapon 1052 ezer hallgató választotta az adót. A Morning Show továbbra is az ország kedvenc reggeli műsora. A 15-49 korosztályban 756,9 ezren, a 15-39 korosztályban 594,9 ezren, a 15-59-es korosztályban pedig 971,1 ezren ébredtek reggelente Sebestyén Balázzsal és csapatával. Mindhárom korosztályban a Class FM vezet, átlagosan stabil 100 ezres hallgatói többséggel.

 

„Előttünk a nyár, a szabadságok. A vakáció alatt olyanok is hallgathatnak rádiót, akik különben más tájékoztatási eszközt, információ-forrást kedvelnek. Ez azt jelenti, hogy nekünk továbbra is olyan minőségi tartalmat kell előállítanunk, amellyel továbbra is megtartjuk hűséges hallgatóinkat, illetve újabb potenciális partnereket, hallgatókat szólíthatunk meg, akik számára bebizonyíthatjuk, hogy a magyar rádiós piacon a Class FM a legjobb választás.” – mondta Tiszttartó Titusz, a rádió programigazgatója.

(forrás: Class FM)