A friss digitális állomás a jelenre, pezsgésre, és a valódi hallgatói igényekre szeretne építeni.

Új, fiataloknak szóló online rádióval gazdagodott a hazai rádiós kínálat augusztus 1-től. A Next FM koncepciója, felépítése közel egy év háttérmunka eredménye: rengeteg médiaszakember segítsége, tanácsa lett beépítve az aktuális, és folyamatosan alakuló formátumba. Úgy, mint a célközönség, a Next FM csapata is fiatalokból áll: imádnak rádiózni, és mindent megtesznek a minőségi, tartalmas szórakoztatásért. Elhozták a szakmai tudást a legjobbaktól, és ígéretük szerint most olyat csinálnak belőle, amit még senki más a hazai piacon.

A Next FM igyekszik lépést tartani a világgal: saját, márciusi kutatásukban több száz fiatalt kérdeztek arról, mit szeretnének hallani, ha rádióról van szó. Az elvárásoknak megfelelően valódi frissességet kínálnak mind zenében, mind a személyiségen alapuló, pezsgő műsorvezetésben. Nem szeretnének senkit untatni hosszú hír- vagy reklámblokkal, elfáradt promócióval, lejárt, kiégett slágerekkel. A Next FM-nél minden hallgató aktív részese lehet a műsornak, hiszen nem csak nekik, hanem velük készítik a tartalmat.

A hazánkban még nem ismert “student radio” formátumban működő adón minden délután más arcok hallhatóak majd. A rádió közleménye szerint kiemelten jelen lesznek a legnagyobb eseményeken, fesztiválokon, és szupersztárokkal beszélgetnek majd. “Mindegy, hogy YouTuber, podcaster, tehetséges sportoló, vagy méltán híres zenész – a Next FM-en egy közösségbe tartozhatsz velük, közelebb hozzuk őket hozzád, partnereid, barátaid lesznek. Mindent kipróbálunk, letesztelünk: programajánlóinkban, videóinkban a legtutibb helyeket ajánljuk, hogy ne érjen csalódás.” – teszik hozzá.

(A Next FM stábja – forrás: Next FM)

A Next FM videói saját stábbal készülnek, az állomás nagy figyelmet fordít az Instagram, IGTV, YouTube és Facebook megjelenésre is. A digitális megoldásoknak köszönhetően lehetőség nyílik hirdetői oldalról is kipróbálni új, eddig itthon nem használt megjelenési formákat (pl. geolokalizációs hirdetés, push üzenetek, személyre szabott stream, felhőalapú adminisztrációk).

A hazai rádiózásban ismert szakemberek segítik a csapatot és a nemzetközi piacon tapasztalt kollégák is adnak át tudást, asszisztálnak workshoppal, aircheckkel. A Next FM számára a jövőben is fontos az edukáció: alapvető küldetés, hogy a fiatalokat jobban bevonja a rádiózás élményébe, a tervek között szerepel a saját rádiós akadémia, médiaórákon, táborokban történő oktatás, külföldi látogatások, konferenciák szervezése, valamint a piacon lévő többi rádióval való együttműködés, együtt gondolkodás.

A Next FM célja egy olyan alkotóműhely létrehozása, amely felkarolva a tehetséges fiatalokat azon dolgozik, hogy legyen utánpótlás – valamint egy piacvezető, fiataloknak szóló, modern, vonzó digitális rádió működtetése, mely mindennapjaik szerves része, minőségi, érdekes, számukra releváns tartalmakkal szórakoztat.

A Next FM-et Juhász Bálint station managerként vezeti, aki korábban a Petőfi Rádió, Class FM, Music FM műsorvezetője és producere volt. A csapatban Zongor Norbert a social media megjelenésért felel, Herold Kornél viszi a videó divíziót, Dolezsár Bence releváns hazai és nemzetközi tapasztalattal segíti a projekt innovatív üzleti felépítését és sikeres növekedését, Csáki Attila pedig az IT struktúrát építi.

A stábban műsorvezetőként, szerkesztőként továbbá Antalka Izabella, Csonka Niki, Fókás Andor, Juhász Anita, Kisbali Bence, Komjáti Péter, Lendvai Bia, Strábel Farkas, Varga Gergő – akik mindannyian nagyszerű portfólióval rendelkeznek különböző újságírói, televíziós, rádiós munkáik kapcsán. A csapatot segíti továbbá Bolla Marcell londoni rádiós szakember, akire programinggal kapcsolatos kérdésekben támaszkodhat a Next FM.

RADIOSITE