Nem tudott megállapodni a Sláger a Roxyval, az amerikai tulajdonos bejelentette, hogy kivonulnak az országból. A Danubius is bejelentést tett, õk tovább vinnék helyi vagy körzeti frekvencián a brand-et.
Az alábbi közlemény jelent meg a Sláger Rádió oldalán:
„A Sláger Rádió amerikai tulajdonosa, az Emmis Corporation, a mai napon nehéz döntést hozott: jelenleg nem kívánja folytatni az analóg mûsorszolgáltatást Magyarországon. „Nagyon fájdalmas döntés ez számomra is. Borzasztóan sajnálom, és nem csak az Emmis és a Sláger Rádió dolgozói miatt, hanem amiatt is, hogy Magyarország egy olyan állam, ahol ilyen helyzet kialakulhat” – mondta Jeff Smulyan, az Emmis tulajdonosa és CEO-ja.
A Sláger Rádió engedélye november 18-án lejárt. A rádió vezetõi még az utolsó napon is reménykedtek abban, hogy tovább építhetik a legerõsebb rádiós márkát.
„Annyira sok hallgató állt mellénk, mindenki minket szeretett volna hallgatni. Ezért is tartottuk kötelességünknek, hogy ha eleinte nem is országos frekvencián, de szóljunk valahol. Az elmúlt napokban napi 150.000 ember hallgatott minket csak az interneten. Megható leveleket kaptunk, és sokan ajánlották segítségüket ügyfeleink közül is. Ez úton köszönöm nekik is!”- mondta Heal Edina a rádió vezérigazgatója.”
Ezzel eldõlt: a Sláger Rádió végleg megszûnik. Korábban tárgyaltak a Rádió1-el, a Roxy Rádióval és a Pont FM-mel is a rádiók meg-, vagy bérbevételérõl, azonban egyikkel sem sikerült megállapodni. A legtovább a Roxyval jutottak, többen már tényként kezelték, hogy hétfõtõl a 96.4-en lesz hallható a Bumeráng és pár Slágeres mûsorvezetõ, vagy éppenséggel az egész Sláger Rádió.
A Sláger közleményével csaknem egyidõben megjelent a Danubius Rádió közleménye is a rádió oldalán, melyben bejelentették, hogy folytatni kívánják:
„Az országos frekvencia elvesztése után a Danubius Rádió vezetõsége és tulajdonosa keresi a lehetõséget a márka továbbvitelére.
Mint azt korábban Földes Ádám vezérigazgató elmondta, zajlanak a tárgyalások, hogy esetleg regionális vagy lokális rádióként mûködjön tovább a cég, de egyéb területeken is gondolkodnak, tárgyalnak, addig a rádió az online jelenlétét erõsíti.
Ezen törekvésüket megerõsítik a hallgatók reagálásai és az adatok is, a rendkívül népszerû Danubius brandhez ragaszkodnak a hallgatók.
Az utolsó adásnap éjjelén több ezren búcsúztatták a stúdió elõtt a jelenlegi formájában megszûnõ adást ugyanezen a napon a rádió weboldala (amely egyébként a 2009-es eFestiválon „felhasználóbarát honlap” minõsítést kapott) a Google mérése szerint több, mint 100.000 egyedi látogatót vonzott, és ez a roham az adás lekapcsolása utáni napon sem csillapodott.”
Szakmai források szerint szintén a Rádió1, a Roxy és Pont FM frekvenciája esélyes a folytatásra. A Danubius egyébként nehéz helyzetben van, mivel szinte mindenki átigazolt a stábjából a rádiót felváltó Class FM-hez. A Sláger stáb azonban „szabad”, már nem láncolja magához a húzóneveket a rádió.
(Radiosite.hu)