15% növekedés a teljes napon, 8 után a Sláger Reggel piacvezető.
Fennállása óta újabb rekordot megdöntve, elképesztő sebességgel növeli lojális hallgatói számát a 103.9 Sláger FM, hiszen a legfrissebb mutatók alapján már több mint 604 ezer fő* választja a 80-as és 90-es évek zenéit játszó rádiót, mely mindössze egy hónap alatt** további 15%-os növekedést jelent.
A fővárosban mért adatok alapján egyértelmű fölénnyel rendelkezik a 103.9 Sláger FM a 15 évesnél idősebb lakosság körében.
(forrás: Kantar Hoffmann, 15+ célcsoport, országos adat, 2017. február – április)
A csatorna fő célcsoportja indulása óta a 30-59 éves, kereskedelmileg kiemelten fontos korosztály, melyben egyaránt meghatározó és vezető szerepet tölt be Budapesten.
(forrás: Kantar Hoffmann, 30-59 célcsoport, Budapest, 2017. február – április)
További kimagasló eredmény a csatorna életében, hogy immáron a 25 év feletti hallgatók körében is sikerült megszilárdítani a fővárosi első helyezését, a fiatalabb közönség részére is prémium szórakoztatást nyújtva.
(forrás: Kantar Hoffmann, 25+ célcsoport, Budapest, 2017. február – április)
Átrendeződés a reggeli sávban – 8 után a Sláger Reggel a nyerő
A 103.9 Sláger FM dinamikus növekedése a reggeli időszakot is átrendezi a fővárosban, ezáltal kiélezett verseny alakult ki a napkezdő műsorok tekintetében a legfrissebb adatok szerint.
A Sláger Reggel Vágó Pirossal és Abaházi Csabával stabilan tartja kiemelkedő pozícióját* az előző időszaki** mérésekhez képest, ráadásul reggel 8 óra után átveszi a piacvezető szerepet mind a teljes lakosság, mind a 30-59 éves korosztály tekintetében, illetve a 25 év feletti, budapesti lakosok körében egyaránt*. A csatorna közleménye szerint hamarosan el fog dőlni, hogy ki vezeti a budapesti teljes reggeli sávot a jövőben.
(*Kantar Hoffmann, 15+ célcsoport, Budapest, 2017. február – április; **Kantar Hoffmann, 15+ célcsoport, Budapest, 2017. január – március)
(RADIOSITE.HU)