
Szeptember elsejétől új vezérigazgatót igazolt Csikesz Erika személyében a főváros 30-59 évesek körében piacvezető rádiócsatornája*.
A kiváló médiapiaci szakember közel 11 éven át dolgozott a TV2 Csoport kereskedelmi egységében, ahol az elmúlt 5 évben teljes körűen felelt, előbb a klasszikus reklámszpot bevételek, majd igazgatói kinevezését követően a teljes reklámpiaci felületrendszer értékesítéséért.
Hauk Zoltán, a korábbi vezérigazgató új kihívásokra koncentrálva közös megegyezéssel vált el a társaságtól, a Sláger FM pedig sok sikert kíván a további terveinek megvalósításához.
Radu Morar, a rádiót üzemeltető Sláger FM Hálózat Zrt. tulajdonosa a következőket nyilatkozta a változásról: „nagy örömünkre szolgál, hogy Csikesz Erika csatlakozott a Sláger FM rekordgyorsaságú sikertörténetéhez, hiszen ebben a rádiócsatornában rengeteg fejlődési potenciál van még, melyet Erika kereskedelmi és felsővezetői szaktudásával maximálisan realizálni fogunk mind hallgatóink, mind partnereink legnagyobb megelégedésére.”
A Sláger FM további nagyszabású stratégiai terveiről a társaság később ad tájékoztatást.
*forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, 2016. április – 2016. július, 30-59 éves korosztály, Budapest.
(RADIOSITE.HU)