ImageA Tilos Rádió Southparkos vírusfilmmel kampányol az adófizetõk egy százalékáért. A szpotban az egyik szereplõ, Cartman magyarázza el megszokott stílusában, hogy miért is érdemes a rádiónak szánni a pénzt – adta hírül a Kreatív Online.

 

 

Mint ismert, a civil szervezetek az adóbevallások leadásának idejében kampányolnak a nekik utalható egy százalékért. A Tilos Rádió a YouTube-ra is feltöltött szpotjában egy Southpark-jelenetet alakított át a célnak megfelelõen: a filmben sûrû sípolások közepette Cartman szólítja fel az adóbevallókat arra, hogy adják a rádiónak az egy százalékot.

A Tilos Rádiótól megtudtuk, az Ötórai tea címû mûsort készítõ Azaki, azaz Havas Gábor ötletébõl született meg a vírusfilm, amely eredetileg csak rádiószpotként futott a Tiloson, és késõbb „adaptálták” a sorozat egyik jelenetére.

A szpot autenticitását az adja, hogy Cartman „eredeti” magyar hangja, Csõre Gábor szájából hangzik el a felhívás.

A Tilos Rádió egyébként nem az elsõ magyar szervezet, mely az idén Southpark-figurákkal kampányol: a népszavazási kampányt megelõzõen a Hallgatói Önkormányzatok Országos Konferenciája (HÖOK) tandíj-ellenes plakátjain Kenny mellett a rajzfilm stílusban megrajzolt Gyurcsány Ferenc is szerepelt. 

(forrás: Kreatív Online