ImageNagy várakozás elõzte meg a közelmúltban nyilvánosságra hozott januári rádiós hallgatottsági adatokat, hiszen ez az elsõ olyan adatsor, amely már az új országos kereskedelmi rádiók eredményeit is tartalmazza.

 

Az adatokból kiderül, hogy az új rádiók a teljes lakosság körében is egyre ismertebbek és hallgatottabbak, saját célcsoportjaikban pedig kifejezetten a várakozásoknak megfelelõ eredményeket hoztak.

„Ugyan a NeoFM csak január 18-tól sugározza végleges mûsorát, és a hallgatottsági kutatás az ezt megelõzõ idõszakot is vizsgálta, igencsak örömteli számunkra, hogy már akkor is több mint 1 millió hallgatónk volt a teljes lakosság körében. Bevallom, – figyelembe véve a tesztüzemet – nem számítottunk ilyen jó eredményre. Saját célcsoportunk esetében (25-49 évesek) sincs okunk aggodalomra. Az adatok szerint máris a második helyen állunk, és biztos vagyok abban, hogy a következõ hónapokban átvesszük a vezetést. A Bumeráng közel egy évtizedig hazánk legnépszerûbb és leghallgatottabb rádiós formátuma volt. A mûsort támogató ATL kampány intenzíven segíti a hallgatókat, hogy rátaláljanak kedvenceikre.” – mondta el Kádár Tamás, a NeoFM vezérigazgatója.

„Elsõdleges feladatunk most azonos a legnagyobb versenytársunkkal. A teljes rádiós piac helyzetét kell javítsuk, hiszen az elmúlt években méltatlanul devalválódott ez a médiatípus. Ennek érdekében folyamatosan összrádiós összefogást szorgalmazunk, ennek elsõ fundamentuma ez az új mérési módszertan, amit példátlan egyetértésben fogadott el az összes piaci szereplõ. Egy biztos: a most kialakuló versenyben a hallgató csak nyerhet, hiszen mindenki értük harcol, ráadásul úgy, hogy lényegesen több magyar zene sugárzását és közszolgálati mûsorszámot vállaltak az új országos kereskedelmi adók pályázatukban, mint elõdeik.” – tette a hozzá az igazgató.

(forrás: Neo FM/EMG)