ImageA legjelentõsebb hazai kereskedelmi rádiók életrehívták az „Egy hullámhosszon” elnevezésû kezdeményezést, melynek célja a rádiózás népszerûsítése a hirdetõk körében

Ezért a rádiók együtt kampányolnak a rádiózás presztízsének helyreállításáért.

A kezdeményezést a Sláger Rádió, a Danubius Rádió, a Roxy Rádió, a 90.9 Jazzy, a radiocafé 98.6, a Gazdasági Rádió és a Pont FM 88.1 közösen indítja útjára.

Az idén indult és a jövõ évben is folytatódó rádiós kampánnyal elsõdlegesen a médiavásárló ügynökségeket és a meglévõ, illetve leendõ hirdetõket szólítják meg a rádióállomások. A kommunikáció az „Egy hullámhosszon” szlogen köré épül, melyhez a résztvevõk öt fázisban közös rádió spotokat gyártanak és valamennyien folyamatosan játsszák azt a kampány idõszakaiban. A kezdeményezés a rádiós kampányon túl közös sajtóközleményeket, hírleveleket is alkalmaz. A kiemelt ügynökségeket a jövõ év elején hoszteszpromócióval próbálja mozgósítani.

A kampány üzenetei a rádiók hatékonyságát és más médiumokkal szembeni versenyképességét, illetve a rádióhirdetésekben rejlõ kreatív lehetõségeket hangsúlyozzák. A kezdeményezés elsõ szakasza 2008. februárig tart, melyet a visszajelzések tükrében újabb kampány követ majd.

 
A soproni NAP Rádióval kibõvült rádiós összefogás a mai nappal indítja a kampány második, karácsonyi szakaszát. December elején indult a legjelentõsebb hazai kereskedelmi rádiók kezdeményezésére az “Egy hullámhosszon” elnevezésû kampány, melynek célja a rádiózás népszerûsítése a hirdetõk körében. A soproni NAP Rádióval kibõvült rádiós összefogás a mai nappal indítja a kampány második, karácsonyi szakaszát. A hirdetõket célzó B2B kampány második része a CSILLAGSZÓRÓ, BEJGLI, RÁDIÓ címû rádiós szpotra épül, melyet kommunikációs támogatás kísér a karácsonyi idõszakban is.  Nyugat-Magyarország egy legjelentõsebb kereskedelmi adójával, a NAP Rádió Sopronnal kibõvült országos rádiós összefogás az eddigi visszajelzések alapján kedvezõ fogadtatásra talált a hirdetõk körében.  Az “Egy hullámhosszon” elnevezésû kampányban a kezdeményezõk és csatlakozók (Sláger Rádió, a Danubius Rádió, a Roxy Rádió, a 90.9 Jazzy, a radiocafé 98.6, a Gazdasági Rádió a Pont FM 88.1 és a NAP Rádió Sopron FM 94.1) a rádiók hatékonyságát és más médiumokkal szembeni versenyképességét, illetve a rádióhirdetésekben rejlõ kreatív lehetõségeket hangsúlyozzák. A 2008 januárjában folytatódó kampány során, a rádiók a következõ kommunikációs fázison túl, direkt eszközökkel is erõsítik az „Egy hullámhosszon” kampány üzenetét.

(forrás: FigyelõNet – Naprádió)