Stratégiai megállapodást kötött a Sláger FM és az Ozone FM értékesítőháza a Rádió 1-el.

Hamarosan a 96.4 MHz-es frekvencián újra hallható a Rádió1 Budapesten. Az indulást megelőzően stratégiai együttműködést kötött a Rádió 1-et működtető Radio Plus Kft. valamint a sales house-ként működő TriMedia Kft.
 
A stratégiai együttműködés keretében a TriMedia Kft. végzi a Rádió 1 reklámfelületeinek értékesítését, amely a spot és a non-spot alapú reklámokra egyaránt vonatkozik. A TriMedia Kft. további feladata a Rádió 1 reklámfelületeihez kapcsolódó üzletpolitikai stratégia kidolgozása és megvalósítása.
 
Bakai Mátyás, a Rádió 1-et működtető Radio Plus Kft. ügyvezetője szerint a TriMedia Kft. szakmai tapasztalata és referenciái garantálják a sikert. A TriMedia Sales House 10 éve működik a rádiós piacon, és az együttműködéstől a Rádió 1 reklámbevételeinek dinamikus növekedésére számít.
 
Hauk Zoltán, a TriMedia Kft. ügyvezetőjének álláspontja, hogy a bővülő rádiós piac újra növeli jelentőségét a médiapiacon, egyre több csatorna hallható Budapesten, ami a hallgatók számának növekedését jelenti. A Rádió 1 brand jól illeszkedik a TriMedia portfóliójába, mely a fiatal felnőttek kedvenc adójaként pontosan pozicionált célcsoportot kínál a hirdető partnereknek.
 
A TriMedia Kft. a Sláger FM – amely újra visszakerül a portfóliójába – és a Rádió 1 mellett számtalan helyi rádió reklámidejét is értékesíti, így országos rádiós reklámkampányokat is optimalizál.

(RADIOSITE.HU)