
A május közepén indult, 95.8 MHz-es frekvencián hallható budapesti rádió stratégiai együttműködést kötött a sales house-ként működő TriMedia Kft-vel.
A partnerség keretében a TriMedia Kft. a Rádió Rock kizárólagos szpot és nonszpot reklámfelületeinek értékesítését végzi 2016. szeptember 13-tól, a cég feladata továbbá a Rádió Rock reklámfelületeihez kapcsolódó üzletpolitikai stratégia kidolgozása és megvalósítása is.
Andrási Beáta, a Rádió Rock-ot üzemeltető Favorit Masters Kft. ügyvezetője a rádiós piacon közel tíz éve működő partnerrel való közös munkától a Rádió Rock reklámbevételeinek dinamikus növekedését várja. Csikesz Erika, a TriMedia Kft. ügyvezető igazgatója kiemeli, hogy a dinamikusan változó és innovatív rádiós piac újra növeli jelentőségét a médiapiacon, egyre több csatorna hallható Budapesten, ami a hallgatók számának növekedését jelenti.
A Rádió Rock brand jól illeszkedik a TriMedia portfóliójába, a magas fizetőképes kereslettel rendelkező felnőttek egyik kedvenc adójaként pontosan pozícionált célcsoportot kínál a hirdető partnereknek – olvasható a TriMedia közleményében.
A TriMedia Kft. portfóliójának alapvető pillére a Sláger FM mellett a Rádió 1 és számos helyi rádió reklámidejét is értékesíti, így országos rádiós reklámkampányokat is optimalizál. A Rádió Rock érkezésével Magyarország leghatékonyabb sales house tevékenységét látja el, ami teljeskörű rádiós kommunikációs stratégia realizálását jelenti.
(RADIOSITE.HU)