November 1-jén elindult a radiocafé 98.6 új kampánya, melynek jelmondata: "Több mint zene." Ez már a második széria, amelyben egyértelmûen az MR2-Petõfi Rádió új mûsorstruktúrájára reagálnak.
A rádió munkatársai úgy vélekednek, hogy ez reagál legegyértelmûbben a pillanatnyi rádiós piaci helyzetre, illetve ez fejezi ki leginkább azt az üzenetet, amit most, vagyis 2007 õszén és telén a hallgatók felé közvetíteni szeretnének. A kampány hansúlyt fektet arra is, hogy a rádió most 5 éves, és szerintük az új jelmondat tökéletesen reprezentálja, hogy mit igyekeztek ezalatt az idõ alatt meghonosítani a hazai kereskedelmi médiában. Úgy gondolják, rádiózni sokkal több, mint nullától huszonnégyig zenét sugározni.
Információink szerint a rádió más típusú lépéseket is tett, hogy felvegye a versenyt a közrádió könnyûzenei csatornájával: nemrégiben vételkörzetük bõvítését kérték az ORTT-tõl.
(Radioweb-összeállítás)