
Hatalmas érdeklődés mellett elindult a HEROE (Helyi Rádiók Országos Egyesülete) által szervezett „Rádiós szakmai napok” rendezvénysorozat.
Az első alkalommal az előadó Bolla Zsolt avatta be a 24 megjelent rádió képviselőit a rádiós brand felépítésének titkaiba Kalocsán. Az érdeklődők rengeteg nemzetközi példát és „örök igazságot” ismerhettek meg a Sláger és Juventus Rádió ex- programigazgatójátol, aki jelenleg független tanácsadóként segíti a rádiók munkáját. A brandépítés témakörén belül az előadó érintette a pozicionálás, design, árazás, kapcsolat, kutatás, célcsoport témaköreit is. Az interaktív előadás lehetőségét sokan kihasználták, előkerültek vitaindító témák a kereszthallgatottság és a rádióhallgatás helyének meghatározásáról is. A legvidámabb téma a „Top 10 brand-gyilkos mondat” ismertetése volt.
„A szakmai munka erősítése a minőségi rádiózás záloga” – jegyezte meg Dr. Szilvay Balázs, a HEROE elnöke, aki hozzátette, „a jövőben negyedévente kerül sor hasonló rendezvényekre, melyekre a rádiós szakma képviselői mellett várják mindazokat, akik érdeklődnek a meghirdetett témák iránt.”
A Helyi Rádiók Országos Egyesülete fontosnak tartja, hogy tagrádiói lépést tartsanak a változásokkal, és mindennapi működésükbe minél több innovatív megoldást építsenek be. A „Rádiós szakmai napok” rendezvénysorozat az ötlet- és tapasztalatszerzésre kínál nagyszerű lehetőséget.
A sorozat következő előadásának témája: a rádiós értékesítés lesz.
(RADIOSITE.HU)