Második szériájával jelentkezik a Danubius rádióban a "2 idegen, 1 esküvõ" elnevezésû produkció. A tavaly már sikerrel futott rádiós valóságshow felélesztése része azoknak a gyökeres változásoknak, amelyektõl a hallgatottság növekedését várják az adónál.
A rádiónál történt struktúraváltás és mûsorvezetõ cserék után egy már jól bevált formátumához nyúlt az országos csatorna. A már több országban is eredményesen készített, itthon a "2 idegen, 1 esküvõ" fantázianevet kapó valóságshow 2006 tavaszán Magyarországon is megmozgatta a kereskedelmi rádiózás statikus állóvizét, amit a Szonda-Ipsos Gfk Hungária mérési adatai is igazolnak.
Ezekbõl kiderül, hogy a mûsor alatt jelentõsen nõtt a hallgatottság, 11,1 százalékos növekedést eredményezett a promóció az azt megelõzõ közvetlen idõszakhoz képest, ami természetesen a hallgatási idõben (ATS min.) is jelentkezett. Átlagosan 54,3 perccel, azaz 6,7 százalékkal emelkedett a show alatti illetve utáni idõszakban.
A valóságshow menetében változás nem lesz, a menyasszony és a võlegény kiválasztása ezúttal is a hallgatók bevonásával történik. A leendõ pár elõször személyesen csak az összeadó ceremónián találkozik majd, pillanatokkal a boldogító igen, vagy nem kimondása elõtt.
A rádió vezetésének várakozásai szerint a változtatásokkal és a realityvel sikerül megállítani a hallgatók elvándorlását, ennek eredményeként pedig a rádió fokozatosan visszaszerezheti vezetõ szerepét napjaink igen aktív rádiós médiapiacán.
(Radioweb összeállítás)