Megújult arculattal, új szlogennel ünnepelte az Inforádió a nyolcéves születésnapját, év végére pedig frissül az Inforadio.hu internetes hírportál is. A változásokat másfél hónapos imázskampány népszerûsíti – írja a kreativ.hu.
Arculatában, technikailag és tartalmában is megújul az Inforádió. Módos Márton ügyvezetõ igazgató-fõszerkesztõ a Kreatív Online-nak elmondta: az új külsõ és a „Magyarország hírrádiója” szlogen kifejezi, hogy az általuk kínált információk hamarosan négy forráson keresztül országszerte elérhetõek lesznek.
„Az Inforádió hírei és információi az FM 95.8 mellett a Telerádió szolgáltatáson és az Inforádió.hu hírportálon keresztül is elérhetõek, de nemsokára a digitális földfelszíni sugárzás révén is hozzáférhetõvé válnak” – ismertette a forrásokat Módos Márton. A megújult arculat és az új szlogen ezeket jeleníti meg egységesen egy ernyõlogó segítségével. A logó az adott szolgáltatások elérhetõségével egészül ki – például a rádiós FM sugárzás esetében a 95.8-as frekvenciával, a hírportálnál pedig a .hu webcímmel. Az arculat továbbra is a kék és narancs színekre épül.
Mint ismert, a rádió négy évvel ezelõtt indította el a telerádiós szolgáltatást, aminek a lényege, hogy egy megadott telefonszámon egy normál hívás díjáért élõben hallható az adás, illetve kilenc menüpontban lehívhatóak a legfrissebb, tematikus hírblokkok. A hírportált 2006 elején indították el önálló szerkesztõséggel, multimédiás tartalmakkal, és letölthetõ mûsorokkal.
Az új arculatot az Inforádió tulajdonosa, a Közép-Európai Média és Kiadó (KEMK) saját grafikai stúdiója, az Art Office készítette el. Módos Márton úgy fogalmazott: „a megújulás jelzi az új idõszámítás kezdetét, amit az új tulajdonos, és a csoporton belül együttmûködési lehetõségek jelentenek”. A Kreatív Online is beszámolt arról, hogy az Inforádiót márciusban vette meg a kiadó, így a rádió olyan cégek mellett került egy csoportba, mint az Index.hu, a Velvet.hu, a Totalcar.hu, a Portfolio.hu, a Bookline.hu, a C-travel.hu, az eNyelviskola.hu, a Napi Gazdaság napilapot és a Napi.hu internetes portált mûködtetõ társaság, valamint az Etarget.
(forrás: Kreatív Online)