A 30-59 éves budapestiek között piacvezető Sláger FM.
Két kutatócég is megerősítette: a 30-59 év közötti budapesti hallgatók kedvenc budapesti csatornája a Sláger FM Rádió.
A rádiós piacon 26 éve működő Juventus Rádió újramárkázása lezárult. Az 5 hónapos előkészítési periódus a budapesti rádiós hallgatottsági szokások vizsgálatával indult és 2015. november 2-től a Sláger Rádió (Sláger FM) elindulásával folytatódott. A novemberi indulást követő pozitív visszajelzések a hallgatóktól és az üzleti partnereinktől kellő inspirációt nyújtanak a folytatáshoz – áll a csatorna közleményében.
A megújult rádió elsősorban a 30 év feletti korosztályra fókuszál, zeneileg a 80-as és a 90-es éveket célozza, azt az űrt tölti ki, amely a budapesti rádiós piacról hiányzott. 2015. október – december között zajlott 2100 fős (700 fő/hó) mintán a TNS-Hoffmann-Mediameter rádiós hallgatottsági kutatása, valamint 2015. novemberében 2300 fős mintán a Whiteport.hu & Ipsos konzorcium lokális médiakutatása.
A kutatások Budapesten vizsgálták a médiafogyasztási szokásokat, a médiumok elérését, ismertségét, márkaerejét és keresztfogyasztását.
forrás: Whiteport.hu & Ipsos, Budapest napi hallgatottság, 30-59 évesek, Reach%, 2015. November
*A kutatócégek a nevesített adatközléssel kapcsolatos jóváhagyást három csatornára korlátozzák.
A rádiós hallgatottsági adatok esetében mindkét kutatócég megerősítette a Sláger Rádió (Sláger FM) kiemelkedő eredményeit a budapesti csatornák között a teljes, mért célközönségben, valamint első lett a 30-59 évesek körében.
forrás: TNS Hoffmann –Mediameter Budapesti napi hallgatottság, 30-59 évesek, Reach%, 2015. október-december
A kutatásból továbbá megállapítható, hogy a csatorna elsődleges célcsoportja a 30 év feletti, önálló döntéseket hozó, aktív rádióhallgató, aki könnyed,
minőségi szórakozást igényel, ugyanakkor jelentős vásárlóerővel rendelkezik.
forrás: Whiteport.hu & Ipsos, Budapest napi hallgatottság, 30-59 évesek AB, Reach%, 2015. november
*A kutatócégek a nevesített adatközléssel kapcsolatos jóváhagyást három csatornára korlátozzák.
A 2016-os évben a márkanév erősítése az elsődleges cél, óriásplakát kampánnyal, aktív promóciós megjelenésekkel, rendezvényekkel és együttműködésekkel indul a január.
(RADIOSITE.HU)