Több változás is történt az elmúlt idõben a Roxy Rádiónál: módosult a többségi tulajdonosok köre és értékesítõcéget váltottak. A Roxy reklámidejének értékesítésére létrejött Rádió Értékesítõ nevû cég ügyvezetõje Door Tamás, aki tavaly decemberig volt az InfoRádió kereskedelmi és marketingigazgatója – írja a kreativ.hu.
A Roxy Rádió többségi tulajdonosi körében még májusban történt változás, a Rádió Group eladta részesedését a Magyarországon tavasszal bejegyzett Pilot Hungáriának. Az új tulajdonosnak egyébként Ukrajnában és Lengyelországban is van érdekeltsége. A Pilot célja a Roxy-val a piacvezetõ pozíció megszerzése a fiatalok és a 18-49 évesek körében Budapesten.
Ezzel egyidejûleg Rádió Értékesítõ néven egy új sales house értékesíti kizárólagos joggal a Roxy Rádió reklámidejét. A cég ügyvezetõje Door Tamás, aki tavaly év végéig az InfoRádió kereskedelmi és marketingigazgatója volt. A szakember elmondta, hogy a cég elsõsorban a Roxy Rádió reklámidejének értékesítésére jött létre, de a hosszú távú terveikben szerepel több rádióval történõ megegyezés is. A Rádió Értékesítõ célja a hirdetõi kör bõvítésén túl, hogy „a non-szpot alapú együttmûködésekkel és promóciókkal kihasználják a rádió közösségmozgató erejét”.
A Roxy Rádió korábbi értékesítõje a Target Media Sales volt.
(forrás: Kreatív Online)