Földes Ádám az új kereskedelmi igazgató.
Az elmúlt időszakban jelentősen megnőtt ügyféligények miatt erősíti kereskedelmi divízióját a 89.5 Music Fm. A rádió felületeit értékesítő Sonitus Médián belüli változások mellett egy önálló kereskedelmi igazgatói pozíciót is létrehoztak. A posztot betöltő Földes Ádám feladata – egyebek mellett – a rádió üzletfejlesztési törekvéseinek koordinálása lesz.
„Megérett az idő, hogy kereskedelmi vonalon is jelentős változások történjenek a rádió életében” – jelentette be Kiss Anikó, a 89.5 Music Fm vezérigazgatója, aki szerint a rádió megerősödött piaci pozíciója és a megnőtt ügyféligények miatt vált szükségessé az új struktúra kialakítása. „Eddigi törekvéseink fókuszában a rádió programstruktúrájának, egyedi arculatának kialakítása, valamint a fiatal felnőtt hallgatóság médiafogyasztási szokásaihoz igazodva az »éteri sugárzás« mellett a digitális megjelenéseink fejlesztése volt” – magyarázta Kiss Anikó, komoly fegyvertényként említve, hogy indulása után alig három és fél évvel a Music Fm nem csupán a frekvenciaalapú rádiózásban került a hazai piac élvonalába, de vezető szerepet tölt be a digitális megoldások terén is.
„A napokban léptük át a közösségi oldalunkon a félmilliós rajongói számot, ez a teljes médiapiacon is egyedüli teljesítmény, pláne úgy, hogy ezt az eredményt külső hirdetés nélkül, kizárólag az on-air tartalomra építve értük el” – mondta büszkén a vezérigazgató. „A sokcsatornás megjelenés a kereskedelmi téren is új kihívásokat jelent, melyhez rugalmasan alkalmazkodik a Sonitus Média, még teljesebb körben kiszolgálva az ügyfelek igényeit. A kereskedőház az elmúlt években több ezer sikeres kampányt bonyolított a direkt és ügynökségi partnerei részére” – ezt már Pakots Zsolt, a Music Fm felületeit is értékesítő kereskedőház vezetője mondta, megjegyezve még, hogy az átalakulások nem érintik a helyi rádiós értékesítést.
Az új rendszerben nemcsak a sales house-on belül történnek változások, de a 89.5 Music Fm egy önálló kereskedelmi igazgatót is kinevezett Földes Ádám rádiós szakember személyében, akinek feladata egyrészt az értékesítői munka támogatása, másrészt az üzletfejlesztési törekvések koordinálása lesz.
Földes mintegy húsz évvel ezelőtt kötelezte el magát a rádiós piaccal. A Roxy Rádiónál indult pályafutása, majd sokáig a Sláger Rádió kereskedelmi igazgatója volt. 2008-ban vezérigazgatóként elindította az Emmis bolgár rádióját, a Star FM-et, majd egy évvel később a Danubius Rádiót vezette. 2010-ben ő lett az EMG kereskedelmi ügyvezető igazgatója, 2011. augusztusától pedig a NeoFM vezérigazgatói posztját töltötte be, egészen a 2012-es tulajdonosváltásig. Ezután a Geomédia Zrt.-nél töltött be vezető pozíciót. „Ádám szakmai múltja, hazai és nemzetközi tapasztalatai új lendületet adnak a rádió további fejlesztéséhez, a márkaismertség növeléséhez és a még nagyobb ügyfélelégedettség eléréséhez” – emelte ki a 89.5 Music Fm vezérigazgatója.
(RADIOSITE.HU)