Megállapodtak, a szeptemberi mérésben már szerepelni fognak. 

2015 szeptemberétől kezdve a Klubrádió hallgatottsági adatai ismét elérhetővé válnak a TNS Hoffmann-Mediameter által készített, és a Rádiós Médiaszolgáltatók Egyesülete (RAME) által megrendelt kutatásban, így a hirdetők és a médiaügynökségek egyaránt hozzáférhetnek a mérési adatokhoz – áll a Klubrádió közleményében.
„Nagyon fontosnak tartom, hogy a Klubrádió hallgatottsági adatai nyilvánosak legyenek a hirdetői piac számára, hiszen a jelenlegi feszített versenyhelyzetben különösen fontos, hogy mindenki meggyőződhessen a Klubrádió kimagasló teljesítményéről. Az adatokból ugyanis nyilvánvaló, hogy Magyarország leghallgatottabb kereskedelmi »beszélő rádiója« július-augusztusban is jobban szerepelt piaci versenytársainál, hallgatottságban maga mögé utasítva többek között az InfoRádiót, a Lánchíd Rádiót, a Gazdasági Rádiót és augusztusban a műfajában egészen más tematikájú, így nem közvetlen versenytárs Juventust is” – nyilatkozta Nagy Nikolett, a Klubrádió kereskedelmi vezetője.
A hallgatottságmérésében való részvétellel az adatok 2015 júliusáig visszamenőleg is elérhetők lesznek, illetve innentől kezdve folyamatosan a piac rendelkezésére állnak.
(RADIOSITE.HU)