2011. február 4-én rajtolt a WhiteReport, melyet a hirdetők, ügynökségek és médiatulajdonosok is használhatnak. Közel 6000 médium adatai érhetőek el. Az átfogó médiaadatbázis egyik partnere és forrása a hamarosan megújuló RADIOSITE.HU.
2011. február 4-én rajtolt a WhiteReport, melyet a hirdetők, ügynökségek és médiatulajdonosok is használhatnak. Közel 6000 médium adatai érhetőek el. Az átfogó médiaadatbázis egyik partnere és forrása a hamarosan megújuló RADIOSITE.HU.
WhiteReport néven indított új szolgáltatást a Mrs. White Media Consulting. A rendszer webes felületről elérhető, kereshető, idősorosan elemezhető cross-médiás adatbázis a hazai médiumok leíró paramétereivel, 2010-es adatokkal kezdődően. Középpontja a Magyarországon működő médiamárkák: 790 tévécsatorna, 294 rádiócsatorna, 3638 lap, 166 mozi, 872 weboldal, 34 „klasszik” köztéri médiumtípus és 32 egyéb médiummárka (indoor, stb.).
A WhiteReport hiánypótló iparági szolgáltatás a médiapiac szereplői számára: hirdetőknek, média- és pr-ügynökségeknek, médiatulajdonosoknak, állami szereplőknek, befektetőknek és a sajtónak. Valamint hasznos információforrás non-profit területen működő kutatók számára is.
A Mrs. White közlése szerint elemezhetőek a médiaoldali piaci trendek, a médiatulajdonosok versenytárselemzéshez, termék-, portfólió fejlesztéshez, az ügyfelek, ügynökségek médiatervezéshez, piacelemzéshez használhatják. A hatóságok, hivatalok pedig a médiapiac szerkezetéről, szereplőiről kaphatnak információt.
Már az előfizetők között van az Aegis Media, az Initiative Media, a MEC, a Media Planning Group Hungary, a Universal McCann, a MediaSpirit Consulting, a Független Hírügynökség és a B&P Braun & Partners.
(Radiosite.hu)