ImageA februárban indult 90.9 Jazzy a budapesti – érettségizett, AB státusú hallgatókat megcélzó – „prémium rádiók” között az elsõ–második helyre jött fel a Szonda-Ipsos és a GfK Hungária májusi telefonos felmérése szerint.

A 15–49 éves korosztályban a Jazzy 4,4 százalékos napi átlagos share-t ért el, megelõzve a Radiocafét, valamint a Klub, a Bartók és a Gazdasági Rádiót is.

Ebben a korcsoportban az InfoRádió vezet, 5,4 százalékos közönségaránnyal. A 15–39 éves korosztályban már a Jazzy az elsõ, itt a Radiocafé 98,6 a második, az InfoRádió pedig a harmadik. A legalább érettségivel rendelkezõk körében – az InfoRádióval holtversenyben – szintén a Jazzy vezet.

Suri Imre, a Jazzy ügyvezetõ igazgatója a Világgazdaságnak elmondta: példa nélküli, hogy egy új adó ilyen rövid idõ alatt ekkora hallgatótáborra tesz szert. A hirdetõk is megtalálják a jazz által érintett zenét játszó adót, a Jazzy az igazgató várakozásai szerint az év végére, legkésõbb a jövõ év elejére eléri a nullszaldót.

 
(forrás: VG)