Kiszivárgott egy részlet az Autórádió kft. pályázatából.
Kiszivárgott egy részlet a budapesti 95.3 MHz-es frekvenciatenderen nyertessé nyilvánított Autórádió Kft. pályázatából. A Népszabadság Online-on nyilvánosságra hozott anyag szemmel láthatóan tele van helyesírási hibákkal, ráadásul több teljesen értelmetlen bekezdést is tartalmaz. A céget mégis nyertessé nyilvánították.
A pályázat egy korrektúrázott részlete alább látható. A kép forrása a NOL:
A Budapest 95.3 MHz-es pályázaton történő eredményhirdetés után a Klubrádió megtámadta a döntést, majd meg is nyerte a pert, a bíróság pedig a határozat érvénytelenítésére kötelezte a Médiatanácsot, mivel a nyertes Autórádió Kft. alakilag érvénytelen pályázatot nyújtott be.
Bár a nyelvtani és helyesírási hibák nem számítanak az alaki vizsgálaton, a cég hasonló okok miatt bukta el a pályázati nyertességet: nem írtak alá minden oldalt.
Az Autórádió Kft. mögött iparági pletykák szerint a korábbi Roxy Rádió vezetősége és lengyel befektetők álltak, pályázati anyagukban a rádió célcsoportjának az idelátogató turistákat jelölték meg, akiket információs műsorokkal, idegen nyelvű hírekkel és magas magyar zenei aránnyal(!) kívántak megszólítani.
Később arra is fény derült, hogy a cég nem is akart rádiózni, inkább eladta volna a jogosultságot.
Még nem tudni, hogy mi lesz
A Klubrádió 95.3 MHz-es frekvenciáért indított perében a Fővárosi Ítélőtábla új eljárásra kötelezte a Médiatanácsot, ami a médiajogászok szerint nem egy új pályázat kiírását jelenti, hanem új nyertes kihirdetését, ami alapesetben a második legtöbb pontot kapott pályázó szokott lenni (ez a 95.3 esetében a Klubrádió volt).
A Klubrádió azonban egy másik frekvenciatender (92.9 MHz) kapcsán is pert indított, amin eddig szintén sikerrel szerepelt, két frekvenciája pedig nem lehet egy cégnek egy vételkörzetben.
Egyelőre még nem dőlt el, hogy mi lesz a 95.3 és a 92.9-es frekvenciák sorsa, de az egyiken nagy valószínűséggel tovább szólhat a Klubrádió.
(forrás: Népszabadság Online, RADIOSITE.HU)