Új kutatás-elemzési megközelítést fejlesztett ki a Danubius Rádió – írja a Médiainfo.
A rádió a TGI adatbázisára építve új hallgatói profilelemzést fejlesztett ki az elmúlt hónapokban. Az újítással elsõsorban hirdetõket, illetve a média- és reklámügynökségeket kívánják segíteni, hogy pontosabb, életközelibb képet kaphassanak a hallgatókról.
A Danubius azért rukkolt elõ a fejlesztéssel, mert úgy gondolja, hogy a hirdetõk célcsoportjai már rég nem csupán a szokásos 18-49 korosztályból állnak, így egyre inkább a valós és potenciális fogyasztói csoportok felkutatása a lényeges szempont számukra.
Az új megközelítés célja emellett, hogy segítse a rádió saját programfejlesztéseit, illetve a stratégiai célok meghatározásánál is a korábbiaknál pontosabb információkkal szolgáljon a médium vezetésének.
(forrás: Médiainfo)