Továbbra is igen magas a rádióhallgatók száma. 

A TNS Hoffmann – Mediameter konzorcium 2016-ban változatlan módszertannal folytatja a 2013-ban bevezetett rádiós hallgatottság mérését. A kutatási eredményeket szerződéses partnereinek (rádiók és ügynökségek) havi rendszerességgel biztosítja. Továbbra is igen magas a rádióhallgatók száma – derül ki a TNS Hoffmann – Mediameter konzorcium 2016. február-áprilisi időszakra vonatkozó kutatási eredményeiből.
A 2016. február-április közötti kutatási hullám eredményei alapján egy átlagos napon közel 6 millióan hallgattak rádiót, ez a magyar felnőtt lakosság túlnyomó többsége. A szám nem csökkent az előző kutatási hullám óta, a tavaly év eleji értékhez képest pedig százezres növekedés tapasztalható.
A Class FM-et a 15 éves és idősebb korosztály körében 2016. február-április között naponta átlagosan közel 2,8 millióan hallgatták. A Music Fm közönsége csaknem egymilliós, a Sláger FM hallgatósága a félmilliót közelíti, a Klubrádióé 210 ezres. Százezer feletti táborral még az InfoRádió (136 ezer) és a Lánchíd Rádió (101 ezer) rendelkezik. Egy átlagos napon a Jazzy-t 89, a Klasszik Rádiót 66 ezren hallgatták.
A fővárosban a Class FM-et 435 ezren, a Sláger FM-et 278 ezren, a Music Fm-et 263 ezren hallgatták naponta. A Klubrádió napi hallgatótábora 145 ezres, az InfoRádióé 105, a Jazzy-é 69 ezres, a Klasszik Rádióé és a Lánchídé 60 ezer alatti.

Budapesten a rádióhallgatók száma több mint 1 millió fő.

Részletes adatok:

 
LETÖLTÉS (PDF)

(RADIOSITE.HU)