Október közepén elindult az Est Média Group (EMG) tulajdonában lévõ Radiocafé 98.6 imázskampánya. Az EMG a feladatra a Carbon Groupot kérte fel – írja a Kreatív Online.
A radiocafé október második hetétõl december végéig tartó imázskampányt indít, aminek kidolgozásával és kreatív anyagainak elkészítésével a rádió tulajdonosa, az EMG a Carbon Groupot bízta meg.
A kampány az EMG teljes médiaportfolióján kívül nõi és férfimagazinokban, hetilapokban, internetes oldalakon jelenik meg. A Carbon Group a kampányidõszakban televíziós szpottal is jelentkezik, a Radiocafén futó rádióreklámot a rádió kreatív csapata készíti.
"Olyan imidzskampányt szerettünk volna, amely úgy kommunikálja a rádió megújulását, hogy nem explicit üzenetként fogalmazza meg annak értékeit. Elvártuk, hogy ahogyan a rádió tartalmában, úgy a reklám kivitelezésében is üssön el a piacon megszokottaktól" – mondta Kádár Tamás, az EMG ügyvezetõje.
Gosztonyi Csaba, a Carbon Group ügyvezetõje a Kreatív Online megkeresésére elmondta, hogy három hónapja kezdtek el közösen gondolkodni a kreatív anyagon. ,,Több kör és több béta verzió után három munka került a végsõ ítélõszék elé. Volt egy erõsebb, megosztóbb irány és egy humoros, áthallásos, amit viszont a rádió vezetése támadhatónak ítélt a versenytársak részérõl" – foglalta össze Gosztonyi a végsõ verzió kiválasztásának történetét.
A Carbon Group ügyvezetõje azt is elmondta, hogy a tévészpot eredetileg nem volt a tervben, az alapötlet indukálta, hogy legyen belõle televíziós megjelenés. Hogy mirõl szól a szpot, arról Gosztonyi egyelõre nem kívánt beszélni, hogy mikor és mely csatornákon láthatjuk viszont majd, azt pedig nem tudja.
Mint arról a radiosite is beszámolt, a radiocafé szeptember elején változtatta meg logóját, mûsorstruktúráját és hirdetési arculatát.
(forrás: Kreatív Online & radiosite)