A 30 év felettiek zöme a Sláger FM-re váltott. A legfrissebb kutatási adatok alapján a 2015-ös évi hasonló időszakhoz képest közel megduplázta hallgatottságát a Sláger FM.


A Sláger FM hallgatottságának növekedése elsősorban a 30 év felettiek körében látványos, de a budapesti csatornák között is jelentős előnyre tett szert szinte minden szélesebb célcsoportban.


Fontos kiemelni, hogy a Sláger FM hallgatói köre a magas vásárlóerővel rendelkezők és a diplomások között is kiemelkedő, a budapesti csatornák között jelentős előnnyel az első, megelőzve ezzel az InfoRádiót, a Klubrádiót valamint a Music Fm-et.


Az elsődleges célcsoportban, a budapesti 30-60 éves korosztály is változtatott hallgatottsági szokásain, a Sláger FM az országos és a budapesti rádiókat is megelőzi, 10 órától a legtöbb rádiózó a Sláger FM-et választja.

Az adatok a Sláger FM Hálózat Zrt. közleményéből származnak, és az országos rádiókat nem minden diagram tartalmazza.

(forrás: Sláger FM)