A több éves, hagyományos értelemben vett média ügynökégi tevékenység után, 2008-ban saját fejlesztésekbe fogtak, melyek üzleti gyümölcsei kezdenek beérni. Az új online portfolió elemei: radioquality.hu – az exkluzív webrádió, qualitymagazin – unisex online életstílus magazin, qualitygolfclub – WEB2.0, közösség, sport, információ, üzlet. A saját online kommunikációs csatornák piaci bevezetését és értékesítését segíti elõ a QualitySalesHoue, kereskedõház, mely a 3 saját oldal mellett, további 15 már bevezetett oldal felületeit értékesíti majd.
A jövõbeli tervek között szerepel további, új, minõségi arculattal és tartalommal rendelkezõ életstílus site-ok elindítása, illetve már mûködõ oldalak akvizíciója. A cég stratégiai koncepciója, a kiemelkedõ minõségû fejlesztésekre épül, melyek határozottan, a jelentõs vásárlóerejû célcsoportokra koncentrálnak, mind üzleti, mind felhasználói/vásárlói szinten. A portfolió piaci bevezetése március hónapban kezdõdik és a kommunikáció elsõsorban, a marketing szakma felé irányul.
(forrás: Quality Magazin)