Az InfoRádió nemcsak tájékozottságot ad, hanem rokonszenvet is ébreszt.
Az InfoRádió nemcsak tájékozottságot ad, hanem rokonszenvet is ébreszt – ez derül ki egy friss kutatásból, amely során csatorna hallgatóinak érzelmeire is rákérdeztek.
„Mindig arra törekedtünk, hogy a legfrissebb híreket, információkat pontosan, tárgyilagosan, elfogulatlanul tálaljuk. Mindezt a magas minőség iránti elkötelezettséggel, a hallgatóink iránti tisztelet jegyében. Mi szeretjük, amit csinálunk. Ezért esik különösen jól, hogy a hallgatóink is szeretik” – áll az InfoRádió közleményében és vadonatúj kampányában.
2015 elején már naponta 223 ezren hallgatták az adót.
A hallgatottsági mérést a TNS-Hoffmann és a Mediameter, a márkahatás- és célcsoport kutatást tavaly novemberben a Trendinspiráció Műhely végezte.
(RADIOSITE.HU)