Az InfoRádió nemcsak tájékozottságot ad, hanem rokonszenvet is ébreszt. 

Az InfoRádió nemcsak tájékozottságot ad, hanem rokonszenvet is ébreszt – ez derül ki egy friss kutatásból, amely során csatorna hallgatóinak érzelmeire is rákérdeztek.

„Mindig arra törekedtünk, hogy a legfrissebb híreket, információkat pontosan, tárgyilagosan, elfogulatlanul tálaljuk. Mindezt a magas minőség iránti elkötelezettséggel, a hallgatóink iránti tisztelet jegyében. Mi szeretjük, amit csinálunk. Ezért esik különösen jól, hogy a hallgatóink is szeretik” – áll az InfoRádió közleményében és vadonatúj kampányában.

2015 elején már naponta 223 ezren hallgatták az adót.

A hallgatottsági mérést a TNS-Hoffmann és a Mediameter, a márkahatás- és célcsoport kutatást tavaly novemberben a Trendinspiráció Műhely végezte.

(RADIOSITE.HU)