Szeptember közepétõl október végéig sajtó- és közterületi kampány keretében vezeti be a Klubrádió a frissített arculatát – írja a Kreatív Online.
A rádió az elmúlt évben különbözõ mûsorait állította kampányai középpontjába. 2008 õszén az eddigi gyakorlattól eltérõen általános imázskampány keretében szeretnék a márkához jelenleg társított egyik értéket kiemelni. "A kampány a rádióhallgatók igen széles körét szólítja meg. A társadalom különbözõ rétegeit bemutató képek a hallgatók -beszélgetõtársaink- sokszínûségét hivatottak bemutatni" – fogalmazott Dreiszker Péter marketingvezetõ.
Az új márkastratégia kialakítására és a kommunikációs kampány lebonyolítására a Klubrádió júliusban meghívásos tendert hirdetett, amelyre a korábbi ügynökségen, az Art Force-on kívül hat ügynökség kapott meghívást. A shortlist-re két ajánlat került fel. Az õszi imázs kampányt – s ezzel együtt egy évre a rádió teljes körû kreatív ügynökségi címét – a Republic nyerte el. A többi pályázó ügynökség nevét a rádió nem árulta el.
A kommunikáció a nyomtatott sajtóban és közterületi felületeken zajlik majd, amelyre összesen nagyjából negyvenmillió forintot költ a rádió.
(forrás: Kreatív Online)