A Whitereport.hu és az Ipsos közös kutatása Debrecenben a Best FM elsőségét hozta ki. 

A Whitereport.hu és az Ipsos közös fejlesztéssel megvalósított, a lokális médiára koncentráló kutatása Debrecenben a Best FM elsőségét hozta ki. A kutatás cross-médiás, mintegy 40 médium ismertségét, elérését, médiaerejét mérte és megjelölte azon médiumok körét, amelyek nem hiányozhatnak egy Debrecenben futó hiperlokális kampányban. 

Kiderült, hogy három olyan médium van, amelyik nem hagyható ki egy hatékonyságra törekvő reklámkampányból, s ezek közül a legjobb elérési és potenciális piacbefolyásolási képességgel a Best FM Debrecen rendelkezik.
A 2012 decemberében indult Best FM, a Rádió FM95 utódja hasonlóan kiemelkedő értékeket mutat a 18-49 évesek és a gazdasági aktivitással rendelkező népesség körében is.

(RADIOSITE.HU)