A LB szerint jogsértőek voltak a rádiós frekvencia-pályázat feltételei, de csak a Danubius esetében.

A LB szerint jogsértőek voltak a rádiós frekvencia-pályázat feltételei, de csak a Danubius esetében. A Sláger ügyében nem talált hibát a testület.

Pert nyert a Danubius Rádió az ORTT, illetve jogutódja ellen a frekvencia-pályázati perben a Legfelsőbb Bíróságon szerdán. A felülvizsgálati eljárásban született döntés szerint jogsértően járt el az ORTT, amikor nem zárta ki a frekvenciák pályáztatása során az Advenio Zrt-t, amely a Danubius frekvenciáit kapta.

Teljesen más eredmény született azonban a Sláger Rádió ügyében.A döntés szerint ugyanis ez esetben nem járt el jogsértően az ORTT, amikor nem zárta ki a frekvenciák pályáztatása során az FM1 konzorciumot, amely a Sláger Rádió frekvenciáit kapta. A Legfelsőbb Bíróság ezzel megváltoztatta a Fővárosi Ítélőtábla 2010. július 14-i jogerős ítéletét.

(forrás: Hír24)