Új kereskedelmi vezető és kibővült sales csapat a hírrádióban.

A Közép-Európai Média Zrt. (CEMP) csoport adta szinergialehetőségeket kihasználva jelentősen bővül az InfoRádió kereskedelmi csapata. Az első magyarországi hírrádió kereskedelmi vezetői feladatait 2011. június 22-től Tallósy István, a Napi Gazdaság értékesítési igazgatója veszi át, aki megtartja korábbi feladatkörét is.

Tevékenységét a cégcsoport más tagjait, így többek között a Napi Gazdaság felületeit is értékesítő 10 fős kereskedelmi csapat segíti majd.

“A csoportbeli együttműködés kihasználásával jelentősen bővíthetjük kereskedelmi és marketing tevékenységünket, és még jobban kihasználhatjuk az InfoRádió egyedülálló márkaerejéből, az üzleti és politikai döntéshozók, véleményformálók meddőszórás nélküli eléréséből adódó előnyöket” – mondta Módos Márton, az InfoRádió ügyvezető igazgató-főszerkesztője.

Tallósy István elmondta: „Csapatunk a Napi Gazdaság, illetve a CEMP kiadványainak és konferenciáinak sikeres értékesítésével már évek óta bizonyítja, hogy a gazdasági válság körülményei között is lehet hatékonyan, az ügyfelek számára kiemelt értéket nyújtva, a kiadóvállalat számára az adott ágazgat szintjét meghaladó bevételt biztosítva végezni a kereskedelmi és marketingtevékenységet. Eddigi feladataink megtartása mellett ezért nagy lehetőséget jelent számunkra a piacvezető magyarországi hírrádió és a hozzá kapcsolódó, mértékadó hírportál képviselete.” Az InfoRádió eddigi kereskedelmi igazgatója, Door Tamás a hó végéig tanácsadóként segíti az új csapat munkáját.

(RADIOSITE.HU)