Több hónapos műszaki fejlesztés ért révbe – az Eddával! 

Több hónapos technikai fejlesztést követően, június 8-án az Edda avatta fel a Juventus Rádió vadonatúj stúdióját.
 
A Juventus Rádió az ország legrégebbi kereskedelmi rádiós márkája. Az elmúlt huszonhat évben az állomás mind hallgatottságban, mind brand-erejét tekintve a rádiós mezőny élén járt, folyamatos innovációnak köszönhetően pedig ma is megkerülhetetlen szereplője a rádiós piacnak. A most befejeződött fejlesztéseknek köszönhetően a csatorna nemzetközi szinteken is kimagasló műszaki felkészültséggel bír.
Az új stúdió avatásában az Edda segített a Helló Budapest! stábjának. A hallgatók számára a juventus.hu-n követhető videóstreammel vált teljessé a koncertélmény.

Az online látványstúdió egész héten koncerteknek ad helyszínt: a Helló Budapest! vendégei lesznek többek között Szekeres Adrien, az Operettszínház művészei, valamint a Republic, amely pénteken zárja az átadási ünnepség hetét.
“A technikai fejlesztésből a hallgatók a szebb, tisztább és dinamikusabb hangzást, és a teljesebb, élő zenei élményt fogják észrevenni, akár az autórádióban FM sávon, akár online a számítógépen, akár mobiltelefonon hallgatják kedvenc rádiójukat.” – mondta Door Tamás, a Juventus Rádió vezérigazgatója.

Hozzátette: “az elmúlt pár évben talán kevesebb figyelmet szenteltünk a technikai fejlődésre, de most hatalmasat ugrottunk előre. Az új technikai eszközök, az IP alapú hangrendszer és a 42NET szoftvereinek kombinációjával a teljes adásláncunk digitálissá vált. A hallgatók mától hibátlan hangzást kapnak a Juventustól, akár a stúdióból megy az adás, akár külső helyszínről.”
(RADIOSITE.HU)