Turú Henrik felel a rádió szpot és non-szpot felületeinek az értékesítéséért.


Január 8-tól Turú Henrik vezeti az InfoRádió értékesítését.  A szakember ezt megelőzően a Juventus Rádiónál  és a Viasatnál – majd a jogutód Sony Pictures Televisionnél – is négy-négy évet dolgozott kiemelt ügyfélkapcsolati menedzserként – írja a rádió a RADIOSITE-nak eljutatott levelében.
Hozzáteszik: Mind a Juventusnál mind a Viasatnál feladata volt a nagy hirdetők és a médiaügynökségek kezelése, a kreatív formátumok és felületek értékesítése illetve ezen kampányok teljeskörű koordinációja.

Az új kereskedelmi igazgató karrierje b2b marketingesként indult az RTL Klubnál 2001-ben, majd sales managerként először a Cinema Citynél kezdett dolgozni 2006-ban, ahol a mozihálózat on-screen és off-screen reklámhelyeit értékesítette médiaügynökségi ügyfeleknek.

Turú Henrik

Turú Henrik az InfoRádió új kereskedelmi igazgatója.

„Az InfoRádió a döntéshozók és véleményformálók első számú rádiós hírforrása. Az első és egyetlen magyarországi hírrádióként 17 éve sikeres és megbízható partnere a hirdetőknek, ezzel is egyedülálló a piacon. Ennek a speciális célcsoportnak a meddőszórás nélküli, költséghatékony elérésével olyan ügyfelekhez szól, akik vásárlási döntéseikkel nagyban hozzájárulhatnak egy márka/termék sikeréhez. A legfontosabb feladatomat abban látom, hogy eddigi piaci tapasztalataim segítségével a kiemelkedő termékben és a prémium célcsoportban rejlő potenciált maximálisan kihasználjuk – az ügyfelek még nagyobb elégedettségére. ”– nyilatkozta a szakember.