Decembertől Erdélyi Erzsébet vezeti a hírrádió értékesítési csapatát. 

Decembertől Erdélyi Erzsébet vezeti a hírrádió értékesítési csapatát. A szakember ezt megelőzően másfél évig az MTVA Sales House értékesítési vezetőjeként a teljes közmédia portfóliójának hirdetési bevételeiért felelt, korábban pedig hét éven keresztül a Magyar Televízió reklámértékesítési vezetőjeként dolgozott.
Erdélyi Erzsébet 1993-ban került a Magyar Televízió Kereskedelmi Igazgatóságára, ahol szponzorációs menedzserként kezdett dolgozni. A kereskedelmi televíziók piacra lépesekor a tv2, majd a Viasat3 értékesítési csapatában szerzett további tapasztalatokat. 2003-ban került vissza a Magyar Televízióhoz, majd 2004-től hét éven keresztül reklámértékesítési vezetőként irányította a szakmai munkát. A közszolgálati médiumok összevonását követően aktív szerepe volt az MTVA Sales House kialakításában és az összevont közmédia hirdetési felületeire vonatkozó értékesítési stratégia kidolgozásában, reklámpiacra történő bevezetésében. Az MTVA Sales House megalakulását követően másfél évig értékesítési vezetőként felelt a közmédia rádiós, televíziós és internetes portfóliójának hirdetési bevételeiért.
“Örülök, hogy az elektronikus médiában felhalmozott tapasztalataimat éppen a 2014-es választási esztendőben kamatoztathatom Magyarország egyetlen hírrádiójában. Komoly lehetőségnek tartom, hogy a négyszeres Superbrand-díjas, Pulitzer-emlékdíjas és jelenleg Prima Primissima-jelölt InfoRádió márkaértékét az értékesítési piacon még jobban érvényesítsük. Az erős brand, a pontosan targetált szolgáltatás és a magas affinitású, nagy hatékonysággal elért prémium célcsoport révén az InfoRádiónak minden adottsága megvan ahhoz, hogy az eddiginél is jobb eredményeket érjen el, és még hatékonyabban segítse hirdetési partnereink céljainak megvalósítását.” – mondta a a hírrádió új értékesítési vezetője.

Az InfoRádió értékesítését 2011 óta a Napi Gazdaság Kft. sales csapata látta el, ez az együttműködés a lap tulajdonosváltása után 2013. végén lezárul.  

(RADIOSITE.HU)