Őrzi vezető pozícióját a rádió. 

Őrzi vezető pozícióját, és egyre jobban eltávolodik versenytársaitól a Class FM – derül ki az Ipsos legfrissebb, április hónapra vonatkozó hallgatottsági felméréséből. A két vezető kereskedelmi rádió között tovább nőtt a különbség, egyre több rádiózó részesíti előnyben a Class FM-et.

“A hallgatottsági adatok visszaigazolják, hogy az a stratégia, amelyet rádiónk működése óta tudatosan alkalmazunk a hangzás és a hangvétel kialakításában, nem csak megtalálta az utat a hallgatókhoz, hanem képes hosszú távú tartós kötődések kialakítására. Külön örömünkre szolgál, hogy a rádiós piac is láthatóan magára talált az elmúlt évben, közönségünknek pedig kifejezetten tetszenek az olyan műsorfolyam értékét növelő promóciók, mint például a Nagy párbaj, amihez hasonló még nem volt a Class FM történetében” – értékelte a felmérést Tiszttartó Titusz, a rádió programigazgatója.

A kereskedelmi szempontból fontos, 15-49-es célcsoportban hét közben átlagosan 1,3 millió hallgatót ér el a Class FM, csaknem 300 ezerrel többet, mint a Neo FM. Egy átlagnapon is közel 1,2 millióan választják a ClassFM-et, ez esetben is mintegy 300 ezerrel többen, mint ahányan a Neo FM-et.

A teljes népesség körében, a fiataloknál, és a kereskedelmi célcsoportban is őrzi piacvezető pozícióját a rádió, amelynek legnépszerűbb műsora továbbra is a Morning Show. Sebestyén Balázs és csapata 901 ezer hallgatót ér el, míg a Neo FM reggeli műsorát 741 ezren hallgatják. 

(RADIOSITE.HU)