ImageA Rádió1 hallható és látható változatossággal indítja a tavaszt! Az elmúlt hónapokban a Sláger és a Danubius rádiók megszûnésével új piaci helyzet alakult ki, így a hallgatói szokások is jelentõsen megváltoztak.

A Rádió1 által elvégzett stratégiai kutatásból – amely program és zenei ízlések tekintetében vizsgálta az új piaci helyzetet – egyértelmûen kiderült, hogy mire vágynak a hallgatók.

Kutatás

A nemzetközi tapasztalatokkal rendelkezõ, de a magyar piacot is tökéletesen ismerõ professzionális, vezetõ amerikai cég kutatási eredményei után a Rádió1 programját és arculatát egyaránt érintõ változtatásokkal, bõvülõ és változatos zenei kínálattal, teljesen új szignálparkkal és új vizuális arculattal még több hallgatóhoz jut el.

Az országos rádiók újrarendezõdését követõen jelentõs hallgatói réteg kezdett új rádiók keresésébe. A megváltozott piaci körülményekhez alkalmazkodva a Rádió1 a megújulás mellett döntött, amellyel a jelenlegi hallgatók mellett újabbakat is megcélozva még szélesebb célcsoportban egyre több lehetõséget kínál hirdetõinek. A célok eléréséhez a piacon egyedülálló, elõremutató hangzásvilág és a kibõvített zenei struktúra az elsõ lépés, a Rádió1 igazi mai slágereit hallgatva már a 40 éves korosztály is megtalálhatja kedvenceit.

A megújult mûsorstruktúrában is a változatosság kapja a legnagyobb szerepet, délelõtt egy újabb mûsorvezetõi sávval még színesebb, izgalmasabb a Rádió1 hangzásvilága. Hétköznaponként a Kukori címû reggeli mûsor után a budapesti frekvencián 10 és 14 óra között Mákszem Levente kellemes hangja várja a hallgatókat, õt a mûsorban Györke Attila követi, majd 17 órakor az egy órás Cooky Live mix és utána a Cooky Show jelentkezik. 21 órától nemzetközi slágerlista és a Disco*s Hit csapata veszi át az uralmat az igazi mai slágerek felett.

Szignálok

A szignálpark megváltozott, Magyarországon elsõként minden egyes dalhoz, új egyedi szignál készült. A zenei szignálok tökéletesen illeszkednek az adott sláger dallam és hangzásvilágához, amely a hallgatóknak is kivételes élményt nyújt. Az új szignálok – melyeket egy fiatal, hihetetlenül tehetséges magyar énekesnõ, a Megasztár 3. szériájában döntõs Széles Iza énekelt fel – Európa egyik vezetõ produkciós cégének megbízásával Amszterdamban készültek.

Az elkészült új zenei szignálpark folyamatosan bõvül, így a zenei piacon aktuálisan felbukkanó slágerekhez bármikor illeszthetõ.

Arculat

A Rádió 1 arculata is változik, a vizuális élmények, az aktuális trendek szem elõtt tartásával még több hallgatóhoz jut el. Az új logo erõs, bármikor felismerhetõ karaktert kap. Ezentúl a Rádió 1 logójának formája dominál majd, míg a logo köré felépített arculat sokszínûsége szintén a Rádió 1 változatosságát tükrözi vissza. Az új arculat a kibõvült célcsoporthoz is alkalmazkodik, a többszörösen tesztelt forma a változatosságot mutatja.

Kampány

A Rádió 1-ben valóban hallható és látható változások történnek. A március elején induló, megújulást bemutató kommunikációs kampány, országos televíziós jelenlétre, sajtóhirdetésekre, internetes megjelenésre épül, felhasználva a helyi médiumokat is.
 

(Rádió1, Radiosite.hu)