A teljes célcsoportban a retro a menő. 

A fővárosban a 103.9 Sláger FM a piacvezető a Class FM lekapcsolása után – többek között ez derült ki a TNS-Hoffmann-Mediameter által közzétett 2016. novemberi és decemberi adatokból. A Sláger FM közleménye.
Budapesten a 103.9 Sláger FM lett a leghallgatottabb rádió, a teljes népesség körében (15 évesnél idősebbek). Budapesten a 30-59 éves, kereskedelmileg fontos, magas vásárlóerővel rendelkező célcsoportban a 103.9 Sláger FM kiemelkedett a mezőnyből, ezzel megerősítve vezető szerepét a rádiók között.

A női hallgatók körében Budapesten továbbra is első választás a 103.9 Sláger FM.

Kiélezett a verseny a reggeli sávban, azonban a Sláger Reggel uralja a mezőnyt Vágó Pirossal és Abaházi Csabával. Napközben, a 10-18 óra közötti időszakban a 103.9 Sláger FM Budapesten jelentősen megelőzte a 15 évesnél idősebb korosztályban mért hallgatottságban az összes többi adót, köszönhetően Somogyi Zoltán és Dénes Tamás kimagasló népszerűségének.

A 103.9 Sláger FM közönségaránya a 15 évesnél idősebb korosztályban, a budapesti hallgatók között 21.4% lett, amelyet a többi rádió nem tudott megközelíteni sem, pusztán 16%-kal második a Rádió 1, 14%-kal harmadik a Music FM.

Az adatok forrása a TNS-Hoffmann / Mediameter kutatása alapján a Sláger FM sajtóközleménye. Az adatok a 2016 november-decemberi időszakra vonatkoznak. Ez idő alatt számos piaci változás történt, melyről korábbi cikkeinkben olvashatnak.

(RADIOSITE.HU)