2016. szeptember 9-től Hauk Zoltán a Rádió 1 kereskedelmi igazgatója. 

2016. szeptember 9-től Hauk Zoltán a Rádió 1 kereskedelmi igazgatója, feladata a Rádió 1 kereskedelmi osztályának felépítése, illetve üzleti stratégiájának kialakítása. 
Az FM 96.4-es frekvencián sugárzó rádiócsatorna 2016. júniusa óta újra hallható Budapesten – a zenei rádió elsősorban a 15-40 év közötti fiatal felnőttekre fókuszál. 
A Rádió 1 ügyvezetője, Bakai Mátyás elmondta: “Hauk Zoltán személyében Magyarország egyik legtapasztaltabb rádiós kereskedelmi szakemberét igazolta le, személyével a Rádió 1 hosszú távon, innovatív megoldásaival kívánja üzleti partnereit kiszolgálni”.

Hauk Zoltán – korábban a Sláger FM vezérigazgatója és a Trimedia Sales House ügyvezetője – szakmai pályafutásában 7 évig a Rádió 1 kereskedelmi igazgatójaként a Rádió 1 hálózat és a helyi rádiók reklámértékesítéséért felelt. Hauk szerint “ebben az évben a rádiós piac jelentős változásokon ment keresztül, azonban a rádióhallgatók száma stabil. Az új csatornák, mint a Rádió 1 szélesíti a közönséget, a szegmentált kínálat a hirdetőcégek számára is lehetőséget biztosít, hogy megfelelő csatornát használjanak reklámkampányaikhoz.”

A Rádió 1 a nyár folyamán óriásplakát kampánnyal, TV hirdetésekkel, sajtómegjelenésekkel vezette vissza a rádiós piacra a 2012-ben megszűnt Rádió 1 brand-et. A Rádió 1 megszűnésekor a leghallgatottabb budapesti csatorna volt közel 400.000 Facebook rajongóval, aktív online felületekkel. A Rádió 1-nél hamarosan újabb változások várhatók, amellyel a hallgatottság és a közösségi médiaaktivitás jelentős növekedésére számítanak.

(RADIOSITE.HU)