Hirdetés
Egymillió embert ért el az Álomesküvő
2017. május 19. péntek, 14:20    Nyomtatás E-mail

A napokban véget érő “Álomesküvő” kampányával csaknem egymillió embert ért el a fiatal-felnőtt közönség kedvenc rádiója, a 89.5 Music FM.

Februárban indult a felhívás a Music FM 89.5 Önindító című műsorának Álomesküvőjére, melyben a rádió munkatársai házasodni vágyó párok jelentkezését várták, és a győztesnek a rádió bonyolította le a ceremóniát a reggeli műsor két műsorvezetője, Bochkor Gábor és István Dániel tanúskodásával. A nyertes páros esküvőjére május közepén került sor a Symbolban, majd a sárvári Hotel Spiritbe mentek nászútra, melynek egy részére a rádió is elkísérte az ifjú párt.

170519 musicfm alomeskuvo

Az "Összehoz Minket Álomesküvő” minden várakozáson felüli elérést produkált. Eleve többszáz pár jelentkezett a felhívásra, de az igazi nagy számokat az esküvő körüli kommentek és az “igen” kimondásának Facebook Live közvetítése produkálta. “A boldogító igen kimondását 280 ezren nézték meg élőben és összesen majdnem egymilliós elérést produkált, ami óriási szám” - mondta Kiss Anikó, a rádió vezérigazgatója. "A többi poszt is egyenként többszázezres elérést produkált” - folytatta az eredmények sorolását a rádió vezetője. "A Music Fm a fiatal célcsoport médiafogyasztási szokásait figyelembe véve a kezdetektől az on air mellett az online elérésre is nagy hangsúlyt fektet, nem véletlen, hogy a hazai rádiók közt kimagaslóan magas, lassan 700 ezer valódi facebook követővel rendelkezik. A mostani kampány a korábbi eléréseinket tovább erősítette” - tette hozzá Kiss Anikó.

A kampányban több támogató is segítette a 89.5 Music FM-et, így a Symbol Budapest, a Wilvorst Magyarország, a Bonjour Vintage Salon, a Pezsgő Design dekoráció, a Schmuck Ékszer, a Laura Virág, a Krisztina Design Torta Stúdió, a Nővarázsoló Műhely, a Vintage Design, a Mercedes Benz Hovány, a Spirit Hotel Thermal Spa, az Aquaworld Resort Budapest és az Esküvői Film tette lehetővé, hogy teljes legyen a kampány.


(RADIOSITE.HU)