Budapesten a Sláger a sláger
2016. október 20. csütörtök, 15:15    Nyomtatás
Továbbra is a Sláger FM a leghallgatottabb a budapesti regionális rádiócsatornák között. 
 
A Sláger FM a TNS Hoffmann-Mediameter legfrissebb, 4 havi összevont hallgatottsági adatai alapján több célcsoportban a leghallgatottabb a budapesti vételkörzetű rádiócsatornák között.


A 103.9-en elérhető csatorna elsősorban a 30-59 év közötti korosztályra fókuszál, zeneileg a 80-as 90-es évek legnagyobb slágereit sugározza.

 
"Büszkék vagyunk az eredményekre, különösen azt figyelembe véve, hogy néhány kategóriában csak az egyetlen országos lefedettségű kereskedelmi rádió előzött meg minket, amely november közepén elnémul. Így biztos vagyok benne, hogy a Sláger FM pozíciója a jövőben tovább erősödik" - mondta Csikesz Erika vezérigazgató.

A rockrádiót is ők értékesítik

A Sláger FM közeli TriMedia Sales House portfóliójába immáron a Rádió Rock is beletartozik, miután a két cég stratégiai együttműködést kötött. A partnerség keretében a TriMedia Kft. a Rádió Rock kizárólagos szpot és nonszpot reklámfelületeinek értékesítését végzi 2016. szeptember 13-tól, a cég feladata továbbá a Rádió Rock reklámfelületeihez kapcsolódó üzletpolitikai stratégia kidolgozása és megvalósítása is.

A TriMedia Kft., amely a Sláger FM mellett a Rádió 1 és számos helyi rádió reklámidejét is értékesíti, a Rádió Rock érkezésével Magyarország leghatékonyabb rádiós sales house tevékenységét látja el, ami teljeskörű rádiós-kommunikációs stratégia realizálását jelenti.

A Rádió Rock a 18-49 év közötti, magas vásárlóerővel rendelkezők rádiója, Budapest és 80-130 km-es vonzáskörzetében közel 2.5 millió fő érheti el. Speciális zenei összeállítása nemcsak a műfaj rajongóinak, hanem a minőségi zenét kedvelőknek is jó választás lehet. 

Kiemelkedően nagy vételkörzetének köszönhetően az országos kereskedelmi rádió megszűnésével jelentősen emelkedhet a hallgatók száma a 95.8 MHz-es frekvencián is. A csatorna célkitűzése, hogy egyrészt megőrizze a már meglévő lojális közönségét, másrészt pedig szélesítse a hallgatói célcsoportját és maximálisan kiszolgálja az ügyfelei érdekeit. 


(RADIOSITE.HU)