Hirdetés
A Roxy Rádió közleménye
2010. december 21. kedd, 03:00    Nyomtatás E-mail
ImageMint ismeretes, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság a közelmúltban felbontotta a Roxy Rádió mûsorszolgáltatási szerzõdését, ami gyakorlatilag a rádió végét jelenti. A Roxy Rádió most megszólalt, szerkesztõségünkhöz eljuttatott közleményüket szó szerint közöljük.

 


"Igazságtalannak érezzük a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság 2010. november 10.-én hozott döntését, mely alapján fel kívánják bontani a Roxy Rádió Mûsorszolgáltató Kft.-vel kötött mûsorszolgáltatási szerzõdést.

Az ok - amelyre a Hatóság hivatkozik, miszerint jelentõs összegû mûsorszolgáltatási díjjal tartozik a Roxy Rádió - igaz, de ez, a velünk szemben gyakorolt igazságtalan eljárás eredménye, ezért fellebbeztünk a határozat ellen.

Valóban kapott a Roxy mûsorszolgáltatási díjcsökkentést, azonban még így is jelentõsen magasabb, közel kétszer több mûsorszolgáltatási díjat fizet, mint más rádiók. Az egyik budapesti - szintén hasonló célcsoporttal és vételkörzettel rendelkezõ - rádióadó közel feleannyi mûsorszolgáltatási díjat fizet, mint a Roxy Rádió. Ezzel a Hatóság igazságtalan piaci elõnyhöz jutatott más mûsorszolgáltatókat, így többszörösen ellehetetlenítette a Roxy Rádió mûködését.

Az új rádiós mûsorszolgáltatási jogosultság pályázati eljárásában várhatóan változni fog a mûsorszolgáltatási díj megállapítása, mint azt a honlapján a Hatóság hírként közzétette. E szerint a vételkörzethez viszonyítva kerül megállapításra a mûsorszolgáltatási díj, és így nem alakulhatna ki ekkora különbség a rádiók által fizetett terhek közt.

Ez a díjszámítási módszer már valódi versenyhelyzetet teremt a mûsorszolgáltatók között, hisz egyenlõ feltételeket biztosít minden szereplõnek. Ha ezt a lehetõséget kaptuk volna, akkor a Roxy Rádió nem tartozna közpénzzel és bizakodva várná az új pályázati eljárást!

Hallgatóinkat biztosítani kívánjuk, hogy minden jogi lépést megteszünk azért, hogy továbbra is sugározhassunk Budapesten a 96,4MHz-es frekvencián és az interneten.

Roxy Rádió Mûsorszolgáltató Kft.


Budapest, 2010. december 21."



(Radiosite.hu)