Image2008. januárjától Ablonczy Ákos az InfoRádió új kereskedelmi- és marketingigazgatója.

 

 

A 32 éves, közgazdász végzettségû Ablonczy Ákos 2004 õsze és 2007. augusztus 15. között a Klubrádió Zrt. kereskedelmi- és marketingigazgatói feladatait látta el, azt megelõzõen pedig a Metro Hírújságnál a multinacionális médiaügynökségekkel kapcsolatos értékesítési stratégia felelõseként dolgozott. Jelenlegi kinevezését megelõzõen öt hónapon át a Hamu és Gyémánt kiadó projektvezetõje volt.

A szakember elmondta: örömmel csatlakozott a 2004-ben Superbrand-elismeréssel, 2007-ben pedig hírportáljáért az Év honlapja-díjjal jutalmazott InfoRádióhoz. Komoly kihívásnak tartja, hogy az egyetlen hazai hírrádió és a hozzá kapcsolódó inforadio.hu hírportál szakmai hitelességére és márkaerejére építve tovább növelje a a pr- és marketingmunka hatékonyságát, illetve a társaság üzleti eredményességét.

 
(forrás: Hullámvadász)