Megduplázta online hallgatottságát az Önindító. 

Megduplázta online hallgatottságát a 89.5 Music Fm reggeli műsora, az Önindító. A reggeli rádiózás alapvetésének, Bochkor Gábornak egy hónappal korábbi érkezése óta mintegy 25%-kal nőtt a rádió weboldalát megtekintők száma, majd’ 20%-kal több az egyedi látogató, és átlagban 100%-kal nőtt a rádiót naponta az interneten hallgatók aránya az előző időszakhoz képest.
Új időszámítás kezdődött egy hónapja – Bochkor Gábor érkezésével – a 89.5 Music Fm reggeli műsorában és ez látványosan mérhető is. Bár a hivatalos hallgatottsági mérések még nem érkezhettek meg, az online adatok nagyon is beszédesek.
A reggeli rádiózás legnagyobb hazai alakjának első munkanapján az Önindítóban hirtelen majd’ háromszorosra nőtt a rádiót az interneten hallgatók száma. Az online követők nemcsak Bochkor első napjára voltak ennyien kíváncsiak, az elmúlt egy hónapban átlagosan mintegy kétszer annyian hallgatták naponta a rádiót a neten, mint az azt megelőző 30 napban.

Nagy arányban nőtt a rádió weboldalának nézettsége és az egyedi látogatók száma is, nem beszélve arról, hogy az összes hazai rádiót, köztük az egyetlen országos kereskedelmi csatornát is magasan megelőzve, a legnagyobb, kvázi 400 ezres követő csoportot tud magáénak a Music Fm az online közösségi oldalán. 
“Mindig is egy komplex szolgáltatásban gondolkodtunk, amelynek erős lába az online megjelenés” – mondta Kiss Anikó, a rádió vezérigazgatója, “ezzel is kiszolgálva a kereskedelmi szempontból fontos fiatal-fenőtt célcsoport érdeklődését” – tette hozzá. “Ma már a hallgatottsági adatok csak részben adják vissza a rádiók elérését, az online mutatókat legalább olyan fontos adatként kell kezelni a rádió életében” – mutatott rá a Music Fm vezetője.

Real-time stream statisztikák az RTVStat-on!

(RADIOSITE.HU)