Image2010. június 1-tõl különvált a rendezvények értékesítése és a hagyományos szpotértékesítés a Roxy Rádióban.

Mivel fél év alatt a rendezvények értékesítése lett az egyik legjelentõsebb bevételi forrása a Roxy Rádiónak, a vezetõség úgy döntött, hogy külön kell választani ezt az értékesítési formát a szpotértékesítéstõl. A rendezvényes vonalat továbbra is az idén kinevezett kereskedelmi igazgató, Strasser András vezeti majd. A szpotértékesítési területre a késõbbiekben neveznek ki vezetõt.

A rádió kereskedelmi és marketing területén új munkatárssal bõvült a csapat: Repkényi Évát külsõ stratégiai tanácsadóként kérték fel. A szakember korábban a Klubrádió kereskedelmi és marketingigazgatója volt.

Alexander Skvortsov ügyvezetõ bízik abban, hogy a Roxy Rádió a változások nyomán még jelentõsebb szerepet fog betölteni a piacon.

(Radiosite.hu)