Átigazoltak, de nem Morning Show lesz a műsor neve. Frissítve! Pont került a két hete tartó Morning Show-s huzavona végére. Átigazolt a trió, de nem Morning Show, hanem jogviták miatt egyelőre Reggeli Show lesz a műsor neve. A Rádió 1 ugyan most csak 10 városban hallható, de cél a mielőbbi országos lefedettség kiépítése.

Mai, az A38 hajón tartott sajtótájékoztatójukon Sebestyén Balázs bejelentette: december 5-től már a Rádió 1-en lesznek hallhatóak a megszokott, reggeli idősávban. A Reggeli Show műsorvezetője elmondta, több kereskedelmi rádió, illetve az MTVA is megkereste őket, de csak a Rádió 1-nél látták adottnak a feltételeket a műsor folytatásához.

“A szólásszabadság volt az elsődleges szempontunk, vagyis az, hogy ugyanott folytassuk a műsort, ahol abbahagytuk. A Rádió 1-en erre minden lehetőséget megkaptunk: a Reggeli Show-t ugyanaz a stáb készíti, mint eddig, a műsor hangvétele, egyedi humora nem változik. A Morning Show továbbra is a mi gyerekünk, a mi szellemi termékünk, amiért küzdeni fogunk” – nyilatkozta Sebestyén Balázs.  

A Morning Show-t, illetve a Reggeli Show-t Sebestyén Balázs, Rákóczi Ferenc, Vadon János, illetve egy háttérstáb alkotja, és a Class FM megszűnése előtti utolsó hónapokban közel 2,5 milliós hallgatótábort tudhattak magukénak.

A Rádió 1 jelenleg 10 vételkörzetben, Budapesten, Győrben, Miskolcon, Nyíregyházán, a Balatonnál, Szekszárdon, Dunaföldváron, Pakson, Baján és Hevesen hallható, de piaci pletykák – és a sajtótájékoztatón elhangzott utalások – szerint ez a lista jelentősen és rövidesen bővülhet. 

“Nagy megtiszteltetés, hogy az ország legkedveltebb műsorvezetői a Rádió 1-en folytatják. Biztos vagyok benne, hogy a Reggeli Show a Rádió 1 hálózat reggeli sávjában a hallgatóinknak minőségi rádiózást, üzleti partnereinknek értéket és megbízhatóságot fog biztosítani. A megállapodás értelmében Sebestyén Balázs, Vadon Jani és Rákóczi Feri változatlanul innovatív, vidám, színes, informatív reggeli műsorral szórakoztatják majd a hallgatókat” – mondta el Bakai Mátyás, a Rádió 1-et üzemeltető Radio Plus Kft. ügyvezető igazgatója.

Az MTVA pikírt hangnemben cáfol

A közmédia közleményét szó szerint közöljük, máshogy nem is érdemes:

“Tájékoztatunk benneteket, hogy a Petőfi Rádió soha nem kereste, és soha nem tárgyalt Balázsékkal a Morning Show kapcsán. Mindvégig ismertük Sebestyén jellemét és közmédiával összeegyeztethetetlen, nívótlan viccelődéseit, így soha, ötletszinten sem jutott senkinek sem eszébe, hogy vele kellene erősíteni a Petőfin.


Senkiben sem merült föl a Petőfi döntéshozói közül, hogy leigazoljunk egy olyan figurát, aki egyik reggel a gólyatábori erőszak áldozatain poénkodik, aztán pedig napról napra másoknak szólogat be, a lehető leggyerekesebb, erőltetett moralizálás kíséretében.

A közmédiának nem volt, jelenleg sincs, és soha sem lesz szüksége olyan jellemű alakokra, mint Sebestyén Balázs.”

(RADIOSITE.HU)