Nyilatkozott a Klubrádió főszerkesztője és tulajdonosa.  „Felháborítónak tartjuk a döntést, ezzel megsértik a Klubrádió félmillió hallgatóját” – kommentálta az NMHH döntését az Indexnek Vicsek Ferenc, a rádió főszerkesztője, aki szerint a demokrácia megcsúfolása, hogy az NMHH a döntés indoklásában arra hivatkozott, hogy azért egy idén bejegyzett cég kapta meg a Klubrádió által tíz éve használt frekvenciát, mert több, mint tízmillió forinttal többet ajánlott, mint a pályázatban minimumként meghatározott összeg.

Arató András, a baloldali kötődésű beszélgetős médium tulajdonosa a következőket mondta a hírre reagálva: “nem gondoltam volna, hogy egy félmilliós hallgatósággal rendelkező, 10 éve működő rádió negligálható.”

A Klubrádió a budapesti sávval együtt a vételkörzet-bővítési jogosultsággal rendelkező tatabányai és esztergomi frekvenciáit is elbukta a döntéssel. Korábban öt dunántúli adást kellett lekapcsolniuk.

Jelenleg a médium debreceni, gyöngyösi és kecskeméti frekvenciái állnak stabilabb lábakon, ám a debreceni kivételével a többi jogosultság is lejár pár hónapon belül.

A Klubrádió közleménye alapján a médium “jelen állás szerint” valószínűleg elhallgat Budapesten.

(RADIOSITE.HU)