ImageTíz év után a reggeli mûsorok piacán is megtört a jég – januárban országosan tarolt a Class FM Morning Show-ja Sebestyén Balázsékkal. Beigazolódtak az elõzetes várakozások, az országos kereskedelmi rádiók versenyében 2010 elsõ hivatalos adatai alapján a Class gyõzedelmeskedett.

 

A legfrissebb adatok szerint a Class FM elsõ országosan a 15 évnél idõsebb hallgatók körében, messze megelõzve versenytársait (Reach %):

Class FM: 15,6
Neo FM: 12,3
Juventus Rádió: 7,3
MR2 Petõfi Rádió: 5,5
Rádió 1: 5,1

Ugyanez a helyzet a 18-49 év közötti hallgatói táborban (Reach %):

Class FM: 20,3
Neo FM: 13,4
Rádió 1 8,5
Juventus Rádió 8,1
MR2 Petõfi Rádió 6,4

„Elértük azt a célt, amit kitûztünk magunk elé, ezen az úton folytatjuk tovább. Köszönjük a hallgatóknak azt a bizalmat, amellyel kitüntettek bennünket, továbbra is azért dolgozunk, hogy hosszú távon is méltóak legyünk rá. Örülünk annak, hogy a kutatás bebizonyította, hogy Magyarországon az emberek továbbra is szeretnek rádiót hallgatni.” – mondta Pakots Zsolt a Class FM vezérigazgatója.

A reggeli mûsorok versenyében 10 év után átrendezõdtek az erõviszonyok, a Class FM javára. A Morning Show januárban legyõzte a Bumerángot.

A Morning Show elsõ országosan a 15 évnél idõsebb hallgatók körében (Reach %):

Class FM: 10
Neo FM: 7,6
Juventus Rádió 4,9
Rádió 1 3,3
MR2 Petõfi Rádió 2,4

Ugyanez a helyzet a 18-49 év közötti hallgatói táborban (Reach %):

Class FM: 12,1
Neo FM: 8,3
Rádió 1 5,4
Juventus Rádió 4,7
MR2 Petõfi Rádió 3,2

„Nagyon boldogok vagyunk, hiszen elmondhatatlanul sok munka van ebben a mûsorban. Mindannyian szívvel lélekkel küzdöttünk azért, hogy elnyerjük a hallgatók kegyeit. Örülök neki, hogy végre beérett a munkánk gyümölcse, de abban mindannyian egyetértünk, hogy korántsem dõlhetünk most hátra. Nem állunk meg, mostantól is minden tõlünk telhetõt megteszünk azért, hogy hallgatóinkat megtartsuk és hogy egyre többen hangoljanak a Class FM-re és a Morning Show-ra.” mondta Sebestyén Balázs a Morning Show mûsorvezetõje.

(forrás: Class FM)